درد دل


عاشق

دوباره سلام

بازم من اومدم با تمام دلتنگی هام.اومدم تا بگم که چه جوری میشه  عاشق کسی باشی که ازت دوره کسی که نمی بینیش چه جوری میشه  دوست داشته باشی کسی رو که حتی نمیدونی احساسش بهت چیه  کسی که حتی نمیزاره تو چشاش نگاه کنی تا شاید بتونی احساسش رو بفهمی کسی که حتی نگاهش رو ازت می دزده اره عشق من یک عشق یکطرفه محسوب میشه یک عشق برپایه یک احساس انی احساسی که در کمتر از چند ثانیه با لرزیدن دلم پدید اومد چه حس عجیبیه حس دوست داشتن یک نفر اونم کسی که حاظری تمام دنیارو فداش کنی تا فقط یک بار بهت بگه دوست داره بهت بگه کنارت میمونه تا اخر دنیا. کاش بهم میگفت دوست دارم یا میزاشت این حسش رو از چشاش بخونم بعد تمام زندگی ودنیام رو فداش میکردم. کاش..........

خوب حالا چی شد که مهتاب تبدیل شد الهه عشق من  خودش یک ذاستانه که شاید خیلی ساده باشه شایدم باورش سخت باشه که اینو براتون میگم اما نه الان این رو یک زمان مناسب که حال نوشتن بهترین دقایق زندگیم رو داشتم براتون مینویسم چون نوشتن این داستان همونقدر که شیرینه یاد اور نبودنشم هست پس در این شیرینی تلخی هم هست تلخیی که همیشه اشکم رو در میاره یعنی هرلحظه که یادش میفتم یاد نبودش اشک بی اختیار از چشام میاد حتی اگه جلوی دیگران باشه پس بازم به وب من سر بزنید تا داستان یک عشق یکطرفه رو ببینید

راستی نظر یادتون نره حتما نظر بدین حتما حتما



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 28 مرداد 1389برچسب:,| 20:42 | مرتضی|

De$ign:khanoomi